Produse ieftine sau scumpe ?!

Meis paleta 2 si paleta 3.

17349562_1025219740911485_407272570_o

Am primit mai multe palete de la Meis cosmetics, si le-am ales pe acestea pentru un review. Ne fiind o mare cunoscatoare sper ca nu am sa aberez cu prea multe prostii.

Prima paleta (cea nude): fardurile sunt putin prafoase si nu foarte pigmentate.

Insa isi fac super bine treaba si nici scupe nu sunt, am reusit sa fac un smokey eyes decent.

Mie imi pare a fii un iluminator ce-si face treaba bine asa ca nu am de ce sa ma plang.

 

 

17349487_1025219737578152_1440307206_oPaleta 2 (cea colorata), pe aceasta pot sa spun ca o apreciez cel mai mult. Imi plac culorile ei si este mai pigmentata fata de cealalta si nici foarte prafoasa, ador acel verde, albastru, roz, si mov, deci aproape toate. :))

Haha

–  Primele mele palete –

4

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

