03.07.2017

O zi plina

    Toata lumea stie ce ploaie a fost, cred ca unii au comparat apa si masinile cu Arca lui Noe. Eu una ma gandeam la asta in timp ce ma duceam spre casa.

Ador ploaia, nu ma sperie ci imi da putere, de cele mai mute ori am noroc atunci cand ploua… insa nu stiu ce s-a intamplat de data asta…. sa va povestesc pe scurt:  am ramas cu o alta masina ( a mea- un peugeot 206 ) care sa zicem ca e in citostatice ( cei care se pricep ma inteleg: am un piston dus ) si logic a trebuit sa ma duc luni la munca… asa ca extorsiunea s-a produs, sau cel putin inceputul ei.

Fiind o zi destul de aglomerata, ma gandeam ca totusi trebuie sa mearga bine, imi place sa lucrez sub stres… si cred ca Zeii s-au vorbit in asa fel incat sa mi se rupa stergatorul de pe partea soferului fortandu-ma sa imi intrec abilitatile umane si sa imi fac un gat de girafa :))) dupa ce mi-am ridicat stergatorul sau ce a ramas din el… mi-am dat seama cand am vazut politia cum pot sa rezolv problemuta… m-am pus frumos pe avarii si mi-am legat stergatorul cu un mot/ buretel/ omiduta sau fiecare cum e obisnuit sa ii spuna acelui lucru mirific.

Colega mea se uita la mine si ma acompania cu rasete.

Eu nu iau ziua asta ca fiind rea. HEI ! tocmai m-am facut cu inca o amintire simpatica … cum se uitau politistii la mine si ce crampe musculare aveam la obraji! A meritat! Nu mai conteaza cate probleme ai conteaza sa fii optimist, zambeste si vei vedea ca va fii bine !

 

-De la munca in prima pauza de 10 minute, va salut „Ruxica” caci m-am uitat la „D’ale lui Mitica”-

4

Lasă un răspuns

