Yves Saint Laurent

~Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture~ 

    Hei pui de om!

   Am pus mana pe cateva rujuri de la YSL, iar acesta a ajuns primul. Fiind atat de incantata am simtit nevoia sa ii fac un review. ❤

Este posibil ca unii oameni sa aiba incredere intr-un ruj scump sau din potriva sa nu fie in asentiment cu mine, eu voi face doar o descriere clara-subiectiva.

20171027_1715311151231149.jpg

 

  • Totul a inceput asa : am de mult timp rujul YSL Rouge Volupte in nuanta #11, fiind asa de incantata de el a trebuit sa imi mai iau.

    Deci rujul de jos este vinovatul !

   Asadar, am cumparat aceasta nuanta de rosu intens si sunt atat de indragostita incat il port si acum, cat timp scriu (asa ma inspira 😉 ). 

Cuvintele cheie ale rujului: cremos, pigmentat si rafinat.

 

   Fiind un ruj cremos, foarte pigmentat cu o aroma de trandafiri si un finis lucios, il vad perfect purtabil de partea feminina ce bat spre un stil mai vintage. 20171027_171205103014968.jpg

 

    La partea de rezistenta nu m-a dat pe spate… tine pana la 5-6 ore pe buzele mele. Initial, citind si alte articole imi faceam griji pentru textura, crezand ca imi va usca buzele, ei bine nu este asa! Nu am simtit nevoia dupa el sa imi hidratez buzele.

Are un ambalaj ce iti fura privirea, acest auriu cu negru da nota de putere si feminitate.

Lasand numele si vorbind de produs in sine: merita.

Va insemnez cu putin ruj pe obraji ! 😉 (va pup!)

 

Voi aveti produse de la YSL ?

15 comentarii

  1. Cu atatea rujuri noi aparute la orizont, ma refer la alea rezistente si mate, nu ma mai atrag astea tip baton. Am o tona. Mi-e mila cand ma gandesc ca o sa sfarseasca la cos.
    Arata bine YSL, dar nu as da atatia bani pe el. Prefer un Melkior, un mac, sau orice altceva mai accesibil si mai rezisten

    Apreciat de 1 persoană

  2. Un ruj care sa reziste 5 ore eu zic ca e foarte bine! 🙂
    Important e sa nu usuce buzele foarte rau. E draguta nuanta, insa si eu ma indrept in ultima vreme catre cele lichide…datorita aplicarii mai usoare. Unele rujuri de tipul asta, baton, au tendinta de a se aplica mai greoi si atunci prefer sa le ocolesc. Ma bucur ca iti place si ai ales bine! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

