Decizii, decizii

Competitia de blogging a toamnei 2017

Pui de om, ce sa fac ?!

Imi iau inima in dinti si ma decid sa ma inscriu in aceasta competitie @SuperBlog2017!

Stiti prea bine ca imi place sa imi infrunt temerile, sa ma lupt cu ele si sa le inving! Eu vad totul ca pe o oportunitate pentru a invata lucruri noi, lucruri care ma vor ajuta  pe viitor „in zborul meu cu aripi salbatice” prin aceasta lume.

Am inceput sa scriu din disperare, dintr-un amalgam de nevoi: refulare, refugiere, liniste, prietenie, etc. Imi place sa cred ca ceea ce este scris ramane pentru viitorii incepatori sau curiosi. img_20170821_201546_780507552160.jpg

Dupa o cafea ganditoare am decis sa ma inscriu, imi place ceea ce fac acum si cred ca mi-am gasit locul.

Cred ca m-a indemnat si dorul de scoala, de teme si de o oarecare competitivitate in alegerea facuta.

Asadar, am sa imi continui activitatea de a posta de doua ori pe saptamana si voi insera si  temele date cu mare drag de munca.

Sti cum e, doar prin truda se vede rezultatul! Cred ca am sa reusesc cu ajutorul carismei, creativitatii si spiritului meu liber sa „cuceresc noi domenii” sau poate chiar „o noua lume „.

Acum astept inceperea concursului asemeni unui copil care merge pentru prima data la scoala si se infrunta cu o noua lume.

~Prea multe emotii~

  img_20170922_215446_9931583242963.jpg Una peste alta, dragii mei … ma inscriu in SuperBlog2017 si vreau sa fac o treaba foarte buna!

 

REVIN CAT DE CURAND CU PRIMUL ARTICOL DIN COMPETITIE ❤

Un comentariu

Lasă un răspuns

