Trei pazea!

Hei pui de oameni! Va salut din misteriosul Egipt

Azi este penultima zi de stat (bine v-ati dat seama ca scriu acum, seara) si m-am gandit sa va scriu ce am facut, si unde am stat deoarece totul a iesit exact asa cum mi-am dorit! Tin foarte mult la voi dar si la intimitatea mea, asa ca am dat o fuga de sapte zile in Egipt si acum sunt la Hotel Senior Voyage. Nu va gantiti la o navala aici deoarece am sa plec chiar din noaptea asta si maine nu ma veti gasi aici.

Lasand la o parte micile detalii (deocamdata), hai sa trecem la treburi mai serioase!

Cred ca va ganditi de ce am vrut sa fie mai pe „sestache”, de ce nu v-am anuntat, unde, ce cum si de cand m-am gandit la aceasta vacanta.

Sa incep cu … inceputul?! Hihihi! Imi era dor de o iesire si de o explorare asa cum trebuie. Asa ca, am intrat pe vacanțe Christian Tour si m-am gandit care ar fi destinatia cea mai indepartata sau cea mai neexplorata destinatie, si asa am ales Egipt! Atrasa fiind de cultura egipteana, zeitati, cultura si piramide mi-am spus ca este perfect! Sa mai mentionez ca … din cauza caldurii ma puteam masca perfect cu niste ochelari chic si o palarie excentrica?! Dar acum, va rog sa nu asaltati toti oamenii care poarta palarii excentrice!

Asadar, eram la site, am vrut sa aleg cea mai ieftina cazare dat fiind ca inafara de somn si un dus nu prea as fi vrut sa stau, ca doar explorarea e principala! Asa am gasit acest hotel, cu foarte multe beneficii:

image_1452766402_app0c569774c245b4c(1)

• 7 nopti cazare;
  • bilet de avion;
  • transport aeroport-hotel;
  • asistenta turistica; etc.

Aici in Hurghada este foarte frumos, din cate am inteles a fost un sat pascaresc de pe tarmul Marii Rosii iar in 1980 a devenit un centru turistic, cele mai frumoase locuri de vizitat sunt:

• Marele acvariu – unde am fost chiar in prima zi si eu pur si simplu am ramas cu gura cascata!
  • Falco Safari – este langa acvariu si cred ca aici am petrecut restul zilei! Nu ai cum sa nu stai intr-un asemenea loc si ferit dar si plin de distractii! Bine, distractii pentru cei ce vad un safari super sau le place sa conduca.

• Sand City Hurghada – dupa safari, am zis ca daca tot este in drumul nostru sa mergem sa facem cateva poze si la Sand City. Aici depinde de la persoana la persoana, mie mi s-a parut un loc interesant si am admirat arhitectura. Sunt o gramada de constructii superbe cu tot felul de zeitati si chiar si cu personaje animate. Cred ca cei mai fericiti ar fii copii!
  • Papyrus Museum Shop – aici ne-am oprit seara (deoarece este deschis non-stop) si am cumparat o gramada de suveniruri. Toate imi luau ochii, asta stiu sigur!
  • Plaja – urmatoarea zi (ziua a doua) a fost rezervata in totalitate marii, plajei, soarelui si in cinstea sunetelor valurilor. Dupa ziua de ieri in care am mers in atatea locuri am simtit nevoia de relaxare, la soare.

image_1452766138_app0v569773ba2fd53

• Hurghada Marina Boulevard – dupa plaja ne-am gandit ca o plimbare pe bulevard este tot ce ne trebuie, daca nu stiati ei inchid la ora doua!
  • Al Mina Mosque – (a treia zi) inafara timpului dedicat rugaciunilor, turistii pot intra in aceasta Moschee. Este opulenta si plina de detalii absolut fermecatoare!
  • Scuba Planet – ehee! Aici a fost lumea mea! Cred ca cea mai placuta senzatie este sa faci scuba! Cel mai greu de descris este acest sentiment, printre pesti, in apa, liniste, frumusetea apasatoare si oarecul infricosatoare… absolut minunat!
  • Shellghada Beach – in a patra zi am zis ca iar este timpul pentru o leneveala si am schimbat putin plaja.
  • Selkhet Papyrus – iar seara am vizitat acest muzeu, care este si frumos dar si scump, asa ca daca vreti sa vedeti diferite statuete sau mai multe informatii il recomand!
  • Arrival Piazza – cu o pofta teribila am cautat o pizzerie in ziua a cincea! Asa am cautat pe net si am gasit „pizza in aer liber”. Perfect! Atmosfera era absolut perfecta, apa stralucea, arhitectura era absolut uimitoare! Acest loc este perfect pentru evenimente si concerte!

• Old Town – seara am stat in acest orasel si cred ca a fost o alegere perfecta! Pe langa curatenia si ospitalitatea de care au dat dovada oamenii de acolo am descoperit mai multe lucruri despre cultura lor si cred ca trebuie neaparat vizitat!
  • Madinat Makadi Golf Resort – azi am fost in acest parc acvatic, atat de frumos si de distractiv! Asemeni Acvariului! Copii cred ca ar adora acest loc!
  • Mini Egypt – a trebuit sa aurnc o privire inainte de a ajunge la hotel! Este asa de frumos!

Cam asta am facut eu in aceste sase zile! V-am spus ca vreau sa plec din seara asta, vreau sa stau pe plaja si sa simt cat de mult pot briza marii si desigur sa beau o cafea buna dimineata!

La hotel totul a fost ca la carte, mi-au placut foarte tare aranjamentele din camere:

image_1452766062_app0i5697736e5d9a2

O vedere foarte frumoasa, iar piscina era locul perfect pentru serile in care am stat pana tarziu si am vorbit!

image_1452766139_app0l569773bb82939

Iar aranjamentele hotelului sunt exceptionale, iti face o adevarata placere sa stai la cafea sau sa mananci ceva bun!

image_1452766064_app0g569773705e0d6

image_1452766525_app0r5697753d9cf01

Vedeti ce vad si eu?! Frumusete!

Maine am de gand sa ma duc la Dolphin World, fiind ultima zi cred ca am destul timp! Mai ales ca avionul este undeva la ora 6 P.M.

Da, am destul de mult timp cat sa ajung si sa ma holbez asa cum trebuie la delfini si mai apoi sa mai dau o raita de cumparaturi la aeroport!

Ei, ei, ei acum nu va luati dupa mine ca este posibil sa ma duc in alta parte si mai apoi la aeroport (asta daca nu ma decid sa raman aici!)

Eu cred ca se merita o asemenea excursie! Incercati si voi mai!

Imaginile din articol sunt puse la dispozitie de Christian Tour.

Va multumesc pentru atentia acordata !