Descopera kit-ul esential pentru o vacanta fara griji! Bzz&SensiBlu

IMG_20190826_170140_707.jpg

Hei pui de oameni!

Azi vin cu un review pentru produsele din cutia de la BuzzStore! Nu am sa incep cu un favorit pentru ca nu ma pot decide intre ele! Asa ca random am sa le iau si am sa le descriu cat de bine pot.

Primul pe care l-am desfacut impreuna cu ajutorul meu de nadejde este Sprayul de la Dr. Hart – spray repelent impotriva tantarilor si a capuselor. L-am si folosit din prima sa vad ce si cum pentru ca eram in gradina, stateam la soare si va dati seama ca mereu sunt muste, tantari, am noroc pentru ca dam in gradina cu solutie speciala pentru capuse insa totusi este bine sa avem grija! IMG_20190822_214708_389.jpg

Cu niste mici „fas-fasuri” foarte bine dispersate din cauza ambalajului, mi-am dat pe corp si chiar si pe langa, am dat si acel piciorus care se vede in fundal (iesind din hamac) si totul a fost ok! Un miros placut de plante, in natura m-a facut sa realizez cat de mult iubesc natura. Ingredientul activ vegetal se simte zic eu, are timp de actiune inre 6 si 8 ore cred ca depinde de ph. Piticul care mi-a fost ajutor are mici probleme cu dermatita si sa stiti ca acest produs nu i-a agravat cu nimic micuta dermatita si nici mancarimi nu i-a provocat. Deci este ok totul a fost sub supravegherea mamei (mele si a piticului) si totul a fost ok, nu puteam sa o refuz sa nu se dea ❤ .IMG_20190822_220152_757.jpg

Urmatorul este un deodorant in care ce e drept nu am crezut… de fel nu sunt un fan deodorantelor care au roll on. Asta pntru ca eu de fel nu prea le agreez, mi se pare ca nu sunt eficiente pentru mine.  Dar mi-a depasit asteptarile, de cand mi-am facut curaj sa ma dau de atunci il folosesc continuu. Hihi, sa stiti ca vin iar cu mirosul si va anunt ca si acest produs miroase a plante, ceea ce imi place super mult!

 

Crema de soare sau lotiunea pentru soare este super interesanta. Nu are miros (eu cel putin nu am detectat nimic) si imi place ca intra foarte bine in piele.  Am tot folosit aceasta crema cat am mai stat la soare si cred ca isi face tare bine treaba!

Ultimul produs este un spray de la Batiste. Spray uscat pentru parul meu super gras care imi creeaza probleme de cele mai multe ori. IMG_20190821_165856_111.jpg

Este produsul care se afla permanent in casa mea sau in geata cand plec pe undeva. Imi place si il recomand!!!

Lasă un comentariu