Stresul magazinelor!

Hei pui de oameni!

Azi scriu cu „nerv”! Deoarece vreau sa intelegeti greutatile prin care trec angajatii de la casele de marcat dar si efectiv cumparatorii. Inca de cand e lumea si pamantul „negotul” a existat, produsele din toate categoriile au fost mereu examinate de ochiul crancen al omului si negociat pana la „sange”. Inventarele produselor, achizitionarea, pastrarea in conditii optime si vanzarea efectiva a lor a facut parte din viata multor oameni care din asta isi castiga existenta. Voi alege sa vorbesc din ambele cauze, atat cumparator cat si vanzator, deoarece am lucrat mult timp in domeniu si stiu cu ce trebuie sa te confrunti in asemenea situatii.

Hai sa incepem cu omul efectiv ce cumpara, adica noi astia ce vrem sa achizitionam orice la pret mic dar sa fie extrem de calitativ sau sa merite fiecare banut dat. Este normal, si eu vreau sa am posibilitatea de a cumpara produse bune la un pret rezonabil. Vreau sa am parte de o procedura simpla la casa de marcat fie ca doar cumpar ceva dar si pentru momentele in care vreau sa schimb un produs. Nu mai suntem in „vremurile de mult uitate” in care stai sa calculezi pe hartie sau sa astepti zile, saptamani pana poti recupera banii de pe un produs ce nu te-a satisfacut. Dar pentru a putea fi civilizati in acest domeniu, sa ni se ofere eficientizare trebuie si noi, la randul nostru sa fim civilizati.

Merg de multe ori in magazine si observ diferiti oameni ce nu respecta angajatii sau lasa produsele efectiv pe jos. Ei bine, asta nu mi se pare deloc ok. Mai apoi fix aceleasi persoane se plang de dezastru la magazinul respectiv, sau ca nu gasesc un produs anume, sau pur si simplu nu au putina rabdare cand asteapta la casa de marcat. Sa nu mai spunem de distanta care si asa nu se respecta cat pentru un minim de intimitate. Nu numai batranii se lipesc de tine cu un carucior ci si restul populatiei!

Am avut multe experiente bune si rar am intalnit oameni care sa imi faca ziua mai grea, cum am reusit? Simplu! Stiu sa fiu un cumparator cu zambetul pe buze, intelegator si amabil. Stiu ca daca oferi respect si tu primesti respect. Apreciez mult momentul in care merge perfect un soft de retea in magazine si cumparatura este rapida sau stiu in ce magazin pot merge sa achizitionez ceva.

Ca vanzator… lucrurile nu sunt mereu roz. Am noroc sa fiu o persoana zambitoare si sa nu pun la suflet tot. Am avut multe momente in care oamenii mi-au vorbit urat doar pentru ca le-am explicat cu frumosul de ce nu mai exista un produs sau de ce nu ar putea sa achizitioneze un anumit bun. Ma bucur ca acele momente s-au petrecut cand eram la inceput de drum, cand inca nu stiam sau nu eram familiarizata cu ideea de a fi un cumparator. Asa am putut sa imi dau seama ca si acel vanzator de mutle ori isi da silinta in ceea ce face si ar trebuii sa fi mai responsabil. Ca vanzatoare, dupa doar cateva luni de munca am vrut sa stiu cum e sa gestionezi o casa de marcat si cum as putea sa imi mentin si produsele din magazin.

Am invatat cum sa imi dau seama de fluxul oamenilor, cand vin si ce anume isi doresc. Cum radeam cu multi colegi: „noi si astrologii”. Am invatat cum pot gestiona mai bine un software cash & carry deoarece fiecare aveam „bucatica noastra de rai” pe care noi o aprovizionam si tot noi vindeam de pe ea. Este destul de greu sa mentii un produs fie el alimentar, de imbracaminte sau pur si simplu obiect, la aceeasi functionalitate sau aceeasi stare impecabila din fabrica. Oamenii nu sunt atenti si din pacate poti avea pagube.

Call center Magister

Ce este SmartCash RMS 2020? Este cea mai puternica platforma software integrata pentru retail din Romania.

  • Software pentru retail – Magister este dezvoltatorul platformei software SmartCash RMS. Cu mii de magazine ce il utilizeaza si o comunitate de peste 40.000 de utilizatori, SmartCash RMS 2019 este cea mai populara solutie software pentru retail din Romania. Garantia bunei functionari a magazinului tau!
  • Magazine la cheie – Furnizarea de solutii la cheie pentru orice tip de magazin, individual sau in retea. Functionarea optima a magazinului este garantata. Singura companie romaneasca ce acorda o garantie de returnare de 30 de zile pentru intreg magazinul. Daca nu iti place, iti dau banii inapoi!
  • Suport tehnic national – In orice colt al tarii te-ai afla, vei gasi in apropiere un reprezentant tehnic. Apeleaza numarul unic de apel national, 021.569.36.99 si vei avea acces la o retea de parteneri certificati coordonati centralizat, cu peste 50 de puncte de prezenta.

Acest articol a fost scris de: Ariciu Ruxandra Lidia, „adicatalea eu”.

Imaginile articolului au fost oferite de: SuperBlog, si MAGISTER, dezvoltatorul platformei SmartCash Retail Management System

Articolul este dedicat in aceasta toamna a editiei SuperBlog 2020.

Multumesc pentru atentia acordata!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s