Un cadou si mii de emotii

Hei pui de oameni!  

Sper ca sunteti fericiti, afara este un soare orbitor care umple totul de energie si de voie buna. A venit vremea sa vorbesc putin despre cativa oameni importanti din viata mea, oameni care mi-au aratat calea cea buna si care mi-au dat cele mai bune repere.

Familia, increderea si respectul sunt foarte importante si aceste trei cuvinte mi-au fost implementate de mica, nu conteaza daca esti femeie sau barbat, important este sa arati ca ti la cel de langa tine prin mici gesturi sau chiar mari!

Asadar, fiind o luna dedicata femeilor am sa le pun si eu in centru. Am sa va spun despre cateva persoane pe care le iubesc foarte tare respectiv: mama, mamaia, bunica, sora si inca o data „mama” scris cu ghilimele si o sa vedeti mai jos de ce.

28872637_1917091658320650_5134660381208834917_n

Am sa incep cu femeile din familie deoarece ele au avut cel mai mare impact asupra stilului meu de viata. Bunica mea m-a invatat ce inseamna bunatatea, respectul si mi-a dat o doza foarte mare din iubirea ei fata de bucatarie si arta. Ea este motivul pentru care eu desenez si creez tot felul de modele de haine. Mamaia mea m-a invatat ca o femeie trebuie sa fie si dura, stapana pe sine si pe situatie. Pe vremea aceea nu exista inca o florarie online asa ca incercam sa cumpar cele mai frumoase si colorate flori pentru ele.

Mama mea este cea careia trebuie sa ii multumesc pentru absolut tot, incepand de la grija pe care mi-o poarta zi de zi pana la invataturile sale. Mereu o voi vedea pe mama cu un zambet sarmant pe buzele mereu date cu ruj, mereu am sa vad acei ochi care ma speriau mai de mult cand faceam cate o prostie iar acum mi se par cei mai blanzi si cei mai mari ochi dati mereu cu rimel, mereu am sa vad acea fata cativelata si aproape fara riduri si fara fond de ten sau alte maclavaisuri, mereu accesorizata si imparfumata, mereu pe tocuri.

Ea este persoana care a avut cel mai mare impact asupra mea, in prima parte a vietii nu imi dadeam seama de asta, dar acum imi dau seama.

Surprizele sunt destul de dese la noi, aproape ca a devenit o rutina. Eu am reusit sa ii fac o adevarata surpriza atunci cand am descoperit Interflora Romania si i-am facut comanda de flori la domiciliu , nu ar fi crezut ca va primi vreodata asa flori frumoase.

Presupun ca va ganditi la „mama” (asa cu aceste ghilimele), ei bine ea este o mama de suflet. Aceasta mamica mi-a facut cunostiinta cu cea mai buna prietena a mea, Andreea. Prima data cand am cunoscut-o pe Andreea a fost de ziua mea cand am implinit optisprezece ani, practic am primit o sora de majoratul meu!

Asadar, am sa vorbesc despre amandoua deoarece sunt nelipsite din viata mea, compasiune, puritate, incredere si sinceritate. Ele stiu cat de mult le iubesc, si cu micile ocazii in care putem sa ne vedem, incercam sa ne facem cate o surpriza.

Fiecare dintre noi are si o prientena foarte buna care spera cumva sa se inrudeasca, ei bine si eu speram sa se intample asta, asa ca urmatoare femeie pe care o indragesc este Dana, viitoarea sotie a fratelui meu. Am cunoscut-o la fostul meu loc de munca si de atunci nu mai scapam una de cealalta. Acum ne tot uitam dupa flori online deoarece trebuie sa gasim buchetul perfect pentru nunta si desigur si pentru aranjamente.

Această prezentare necesită JavaScript.

Eu sustin si practic ceea ce m-a invatat si tatal meu, un adevarat gentleman. Sa faci mici gesturi, daca nu zi de zi sau saptamana de saptamana macar lunar. Arata prin aceste gesturi cat de mult ti la o persoana, eu asa fac.

Recunosc, nu pot zi de zi! Dar cel putin o data pe saptamana sau la doua saptamani ii fac mamei cate un cadou, o pereche de cercei sau un buchetel de flori, dar un lucru il fac zilnic: merg la ea si o intreb cum i-a fost ziua, daca are nevoie de mine, stau cu ea si vorbesc despre ce a mai aparut, incerc sa o ajut la tot felul de jocuri pe care le joaca, incerc sa ii fac cat mai mult din treaba. Iar in acele zile mai importante, zi de nastere, sarbatori si evenimente importante incerc sa ii fac cele mai frumoase si chiar pompoase cadouri.

Sper ca anul acesta am sa ma intrec pe mine si am sa ii fac un cadou mai frumos ca cel de anul trecut in care i-am organizat fara sa stie nunta de argint. Anul acesta am sa ma bazez pe natura inconjuratoare asta insemnand plante si animale. Nu vreau sa dezvalui mai mult deoarece imi citeste blogurile si si asa am scris prea multe!

O mica demonstratie de iubire trebuie sa fie zilnic!

 

Va multumesc pentru atentia acordata !

Articolul acesta a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018

Iar imaginile folosite in articol le gasiti pe pagina de facebook Interflora Romania!

Lasă un comentariu