Relaxare cu Spacer

Hei pui de oameni!

Azi este ziua mea de relaxare, o zi tipica de primavara cu o dimineata insorita si o seara ploioasa. Ma gandeam sa va spun putin din rutina mea de relaxare, ce fac, unde merg (daca este cazul) si ce solutii am pentru a duce o relazare la bun sfarsit!

Fiind blogger si vlogger, imi incep ziua cu o cafea calda in fata calculatorului sau a telefonului. De fel prefer calculatorul deoarece imi este mult mai usor sa imi moderez toata activitatea. In timp mi-am dat seama ca am nevoie de confort in timpul lucrului. Am optat pentru un mobilier bun, caracteristic. Pe langa pasiunea de scris si vlog mai am si o pasiune legata de jocurile pe calculator. Aici este vina fratelui meu care m-a bagat in lumea „Nfs-ului si Cs-ului” de cand eram mica. Stiu ca un scaun bun m-ar ajuta mult asa ca am mers pe o varianta de gaming (asa cum este si laptopul meu).

Asadar, am intrat pe Spacer – IT comes home la sectiunea de Scaune gaming si am ales un scaun perfect pentru biroul meu, SCAUN GAMING SPACER imitatie piele & material textil, black & orange, greutate max. 120kg, dimensiuni 59*70*106~114cm „SP-GC-RNG43″/45505851.

Foarte buna si descrierea produsului: ” Joaca intens, bucura-te de confort, pastreaza-ti corpul intr-o pozitie sanatoasa! Majoritatea dintre noi, stam destul de mult in fata calculatorului, dar gamerii petrec mult timp pentru a se bucura de jocurile preferate. Putini insa se gandesc cat de importanta este pozitia corpului atunci cand joaca, incepand de la implicatia asupra sanatatii, pana la o eficienta sporita in manevrele de joc. Designul, suportul lomabar propice, greutatea maxima suportata si rezistenta materialului – imitatie piele si textil, fac din scaunul propus de Spacer alegerea perfecta pentru gameri. Varianta black&orange noua ne-a facut pofta de un God of War! Tu ce joci?” 

Cu aceeasi intrebare vin si eu pentru voi! Voi ce va jucati?

Cum sunt si o mare fana a filmelor si a serialelor am vrut si vreau mereu ce este cel mai bun! Vreau un spatiu relaxant prin care ma pot transpune cat se poate in acel film sau serial. Iar de cele mai multe ori cand sunt plecata in vacante sau efectiv mici iesiri apelez la boxe portabile. Mi se par super utile si fac zilele llibere mult mai relazante, poti asculta muzica oriunde

doar printr-o simpla apasare de buton.

um sunt o mare fana a pozelor oriunde ma duc mereu apelez la un bat magic numit selfie stick. Acesta are si  #bluetooth integrat.

Sincer este primul selfie stick pe care l-am vazutcu bluetooth, foarte ingenios deoarece la apasarea de buton poti misca aparatul sau electiv telefonul si iese miscata sau cadrul nu este tocmai potrivit. BOXE SPACER 2.1, RMS: 11W (2 x 3W + 5W), control volum, USB power, black & white, „SPB-807”

C

 

BOXE SPACER 2.1, RMS: 11W (2 x 3W + 5W), control volum, USB power, black & white, „SPB-807”

Pentru acasa. Pentru mine modul perfect de a ma destresa este muzica. Fara boxe sau fara muzica imi este destul de greu, incepand de la simplul fapt ca sunetul este peste tot (de la jocuri la simpla apasare pe taste) am nevoie de boxe. Mai ales in momentele acelea cand esti singur acasa si vrei sa dansezi, sa meditezi sau sa faci, de ce nu… curatenie.

Aceste boxe de mai sus au un design retro-vintage prevazute in partea din fata cu butoane de control pentru volum.

Acestea sunt cateva accesorii care ajuta la relaxarea si buna dispozitie in viata de zi cu zi sau in vacante, etc.

Imaginile din articol sunt din arhiva  Spacer.ro 

Va multumesc pentru atentia acordata !

Articolul acesta este pentru Spring SuperBlog 2020

Un comentariu

Lasă un comentariu