Frumusetea se vede prin fapte

Hei pui de oameni!

Ce mai faceti in aceasta perioada? Cum va petreceti timpul?

 Cel mai mare producător român de cosmetice, Farmec, m-a provocat la un nou dans al cuvintelor in competitia superbloggerilor. Astazi vorbim despre grija pentru cei care au grijă, sunt o mare iubitoare a acestui band deoarece, exact cum scrie si in titlu, frumusetea se vede prin fapte! Au dat dovada de grija pentru frumos și sănătate, de fiecare data cand au adus un produs nou pe piata. Le sunt alaturi inca de la primul meu contact cu ei, primul contact cu acea crema Doina din copilarie. Pe parcurs am aflat atat de multe despre acest brand si de toata implicarea sa, prin valori si prin implicarea în comunitate au dat dovada de corectitudine, transparenta si frumusete.

Incepand de la campaniile pentru natura respectul față de mediu de care dau dovada de fiecare data, pana la grija de oameni pana si in cele mai grele momente. Respectul pentru mediu si reciclarea ambalajelor produselor din portofoliul propriu este dovada clara ca acest brand isi respecta clientii si natura. Sunt multe magazine unde se desfasoara aceasta actiune, unde clientii pot veni cu ambalajele si sa recicleze. Aceste centre sunt: Gerovital din Platinia Shopping Center, Gerovital din Iulius Mall, Farmec de pe str. București și Farmec de pe str. Napoca. Oamenii pot aduce deseurile din hartie, cutii de creme, de farduri sau alte ambalaje de acest gen, din plastic (incepand de la recipiente de gel de dus, sampoane pana la produse de curatenie precum Nufar, Triumf), din sticla (cremele care vin la borcanele), din metal sau aluminiu. Inainte de a merge la reciclat, trebuie mentinut ca recipientele trebuiesc spalate, clatite si curatate.

Au o misiune noua si grea, „Farmec începe producția a două noi produse igienizante pentru mâini”. In regim de urgenta, Farmec, a luat aceasta decizie, de distribuire a produselor de igienizare. In prim plan vor fi solicitarile pentru consumul colectiv adica din partea institutiilor publice , ce lupta in primul front impotriva raspandirii celei mai neobisnuite si neprevazute situatii atat in romania cat si in intreaga lume. Noul virus COVID-19 care isi face aparitia pe marile ecrane, ingrozind toata populatia. Mai apoi, in functie de stoc, celelalte produse vor  fi distribuite catre noi, consumatorii.

Prin aceste campanii, Farmec ne invata cum sa ne sustinem. Cum este normal sa ne ajutam si sa ne dam mana in asemena situatii. Daca acum ne ajutam si promovam cat mai mult aceste fapte, care poate pentru unii par mici, vom putea trece peste acest impas si dupa ce se va termina vom putea fi mai uniti ca oricand. Din punctul meu de vedere, Farmec demonstreaza pentru a nu stiu cata oara ca este aproape de noi si sustin cu tarie ca dupa ce se va termina, langa acest brand li se va alatura numai lumea si lucrurile bune, deoarece… ei bine merita!

Noi, simpli oameni care stam in case, nu ni se cere absolut nimic inuman, decat sa stam. Eu nu vreau sa stau si sa ma uit pe pereti! Vreau sa ajut si va indemn si pe voi sa o faceti! Ei sunt acolo, in prima linie. Noi suntem aici sa ii sustinem si sa incercam sa pastram echilibrul acestei baze.

Cum?!

  • Sa ii facem auziti pe cei ce ajuta, sa ii punem in prim plan si sa ii sustinem;
  • Sa cumparam cu atentie cat si ce ne trebuie;
  • Sustin ideea de a face voluntariat, atat cat se poate. Incepand de la distribuirea produselor necesare pana la campanii de strangere de fonduri;
  • Sa ii sustinem cu ceea ce fac pentru a continua;
  • Prin sustinerea noastra, Farmec sa faca noi produse;

 

Imaginile din articol sunt din arhiva Farmec

Va multumesc pentru atentia acordata !

Articolul acesta este pentru Spring SuperBlog 2020

 

 

 

Un comentariu

Lasă un comentariu